کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵آبان
مریم هادی
۲۴آبان


مریم هادی
۲۳آبان

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در روز 24 آبان ماه، عضویت درکتابخانه عمومی علامه امینی رایگان است


لذا متقاضیان عضویت می توانند در روز بیست و چهارم آبان ماه با حضور در کتابخانه عمومی علامه امینی  نسبت به ثبت نام در کتابخانه اقدام، و یا از طریق سامانه مدیریت کتابخانه ها (سامان) به آدرس WWW.Samanpl.ir پیش ثبت نام عضویت را انجام دهند. لازم به توضیح است که پس از انجام پیش ثبت نام، متقاضی می تواند تا دو هفته پس از تاریخ مزبور به کتابخانه مراجعه و فرایند ثبت نام را نهایی نماید.     

   جهت ثبت نام رایگان با در دست داشتن مدارک زیر به کتابخانه مراجعه نمایید


1. کپی کارت ملی


2. یک قطعه عکس


3. پانصد تومان هزینه صدور کارت


منتظر شما هستیم

مریم هادی
۱۳آبان


 AWT IMAGE

  13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی  و روز دانش آموز گرامی باد
13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است. دقیقا به همین دلیل یکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13 آبان 58 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.در این روز به یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت امریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شدومزدورانی که پس ازپیروزی انقلاب دائماً به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودندبه گروگان گرفته شدندولانه پرازفسادوجاسوسی آنان که به اشتباه(سفارت)لقب گرفته بود،‌ تعطیل گردید. 
اشغال لانه جاسوسی امریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده و بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی امریکا به وقوع پیوسته بود 
سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشید. 
سیزدهم آبان زادروز انقلابی بزرگتر سالگشت تبعید بینانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است. هر یک از این مناسبتها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده ها را خیره کند. 
روز دانش آموز است زیرا در چنین روزی دانش آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بروبند. راه از مدرسه تا خیابان را چنان پیمودند که رزمندگان بی باک جبهه ها را در می نوردند و در برابر آهنگهای آتشبار ستم چنان صف آرایی کردند که کوهها بر فراز دشتهای تفتیده کویری آشیانه فساد و لانه جاسوسان را سیزدهم آبان از هم گسیخت. دانشگاهیان دین باور به پیروی از امام نور دیواره های نفاق و خیانت را فرو ریختند و شمعی فروزانتر از شمع نخست در میانه جنگ و کاراز افروختند. 
سیزدهم آبان شاهد وداع امت با امام خود برای سالیانی چند بود. آن روز را سیزدهم آبان بخوبی در یاد دارد. خادمان بیمزد و منت بیگانگان به گرد خانه ای جمع آمدند که آشناترین نام را برای دلسوختگان اسلامی داشت و شیداترین نغمه ها را در گوش انسانهای مومن زمزمه کرده بود. خمینی (ره) را در ازدحام آهن و پولاد تا بیرون از مرزهای جغرافیای ایران دور کردند اما مرام و نام خمینی را برای همیشه در دل مرد و زن و مسلمان ایرانی جاودانه کردند .

مریم هادی
۰۴آبان

شیوه نامه شرکت در مسابقه 
شما می‌توانید با مطالعه و پاسخ به سؤالات کتاب «دختر شینا»، با کسب ۹۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیازِ ممکن، در قرعه‌کشیِ مسابقه «کتاب و ‌زندگی» شرکت کنید. 

جوایز این دوره از مسابقه: 
«سفر به عتبات عالیات»، «سفر به مشهد مقدس»، «سکه بهار آزادی» و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر. 

روش‌های ثبت‌نام و پاسخ‌گویی به سوالات: 
الف) نحوه ثبت‌نام و پاسخ‌گویی از طریق پیامک: 
ابتدا برچسب (label) داخل کادر را خراشیده و کد دَه‌رقمیِ شرکت در مسابقه را به‌همراه پاسخِ سؤالات و با توجه به الگویِ زیر به شماره 10001661 پیامک نمایید: 
ابتدا، کد دَه‌رقمی را نوشته، سپس ستاره (*) را وارد کنید. در ادامه، شماره آزمونِ مندرج در برگه سؤالات را بنویسید و مجدداً ستاره (*) را وارد کنید و در آخر، پاسخِ سؤالات را به‌ترتیب و بدون‌فاصله یا توضیح اضافه‌ای، مانند الگوی زیر ارسال نمایید. 
1023521032*48*1431241343 

تذکرات مهم: 
تمام گزینه‌های صحیح می‌بایست پشت سر هم و بدونِ فاصله باشند. 
شماره تلفنِ همراه و کُد دَه‌رقمی به‌عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می‌شود. 

ب) نحوه ثبت‌نام و پاسخ‌گویی به سؤالات از طریق وب‌سایتِ مسابقه: 
برای ثبت‌نام و پاسخ‌گویی به سؤالات مسابقه، به سایت ketabzendegi.ir مراجعه نمایید. پس از ثبت‌نام در سایت، از طریق پیوند «ورود کاربران» که در بالای صفحه قرار دارد، با وارد نمودنِ «نام کاربری» و «رمز عبور» که هنگام ثبت‌نام درج نموده‌اید، وارد پروفایل خود شده، سپس در فضای مشخص شده کد دَه‌رقمی کارت خود را ثبت نمایید. در ادامه می‌توانید با انتخاب شماره آزمون که بالای سؤالات آزمون هر فصل قرار دارد، پاسخ سؤالات خود را ارسال نمایید.

مریم هادی