کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶خرداد
جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام رضا ( ع ) و حضرت معصومه ( س ) و همزمان با دهه کرامت ، با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا ( ع ) برگزار می شود .
در جشنواره رضوی امسال ، مسابقه ملی کتابخوانی با محوریت زندگانی و سیره امام رضا ( ع ) ویژه رده های سنی مختلف برگزار می شود .
در این دوره از جشنواره ، سه کتاب " امام علی بن موسی الرضا ( ع ) " ویژه جوانان و بزرگسالان ، " اعترافات غلامان " ویژه نوجوانان تا 17 سال و " دوست مهربان کبوترها " ویژه کودکان تا 11 سال برای استفاده مخاطبان و کتابخوانان معرفی شده است و مسابقه ملی کتابخوانی رضوی از این 3 کتاب برگزار می شود .  
کتابهای مسابقه علاوه بر اینکه در کتابخانه های عمومی با 65 درصد تخفیف به فروش می رسند در همین وبلاگ نیز بصورت pdf در دسترس می باشند .
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 20 تیر ماه 1395 ، پاسخنامه را به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل نمایند .
جهت دریافت فایل pdf کنب مسابقه، بر روی کتاب مورد نظر کلیک نمایید.


مریم هادی
۲۴خرداد


ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به اطلاع می‌رساند برابر موافقت به عمل آمده، جرایم دیرکرد کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخانه تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام نمایند، مورد بخشودگی قرار ‌می‌گیرد.


مریم هادی
۱۲خرداد


به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد کتابخانه عمومی علامه امینی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر مسابقه فرهنگی ((روح الله )) را در سطح شهرستان برگزار می نمایند .

جهت شرکت در مسابقه و دریافت فرم آن به کتابخانه عمومی علامه امینی واداره تبلیغات شهرستان مراجعه نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید

054-35233738اداره تبلیغات اسلامی (آقای روکی)

054-35233009 کتابخانه عمومی علامه امینی

مریم هادی
۱۲خرداد

 

خلاصه‌ای از معرفی کتاب‌های کتاب‌خوان خرداد‌ماه 1395 در ادامه مطلب

مریم هادی