کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

کتابخانه عمومی علامه امینی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه مفید

فراخوان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ
جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام رضا ( ع ) و حضرت معصومه ( س ) و همزمان با دهه کرامت ، با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا ( ع ) برگزار می شود .
در جشنواره رضوی امسال ، مسابقه ملی کتابخوانی با محوریت زندگانی و سیره امام رضا ( ع ) ویژه رده های سنی مختلف برگزار می شود .
در این دوره از جشنواره ، سه کتاب " امام علی بن موسی الرضا ( ع ) " ویژه جوانان و بزرگسالان ، " اعترافات غلامان " ویژه نوجوانان تا 17 سال و " دوست مهربان کبوترها " ویژه کودکان تا 11 سال برای استفاده مخاطبان و کتابخوانان معرفی شده است و مسابقه ملی کتابخوانی رضوی از این 3 کتاب برگزار می شود .  
کتابهای مسابقه علاوه بر اینکه در کتابخانه های عمومی با 65 درصد تخفیف به فروش می رسند در همین وبلاگ نیز بصورت pdf در دسترس می باشند .
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 20 تیر ماه 1395 ، پاسخنامه را به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل نمایند .
جهت دریافت فایل pdf کنب مسابقه، بر روی کتاب مورد نظر کلیک نمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
مریم هادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی